Sıkça Sorulan Sorular (S.S.S.)

 

 

Ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

www.sporvol.com.tr web sitesinde değişim sunulmamaktadır.

 

Ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Satın almış olduğunuz ürün/ürünler ile ilgili iade işleminizi, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde yapabilirsiniz. Siparişlerim bölümünden iade talebi oluşturmalısınız. İade talebi oluşturduktan sonra sistem tarafından size verilecek olan iade kod ile YURTİÇİ Kargo firmasına teslim etmeniz yeterli olacaktır. Ürünlerin etiketleri ve de bilgilendirme yapışkanları çıkarılmamış olmalı ve ürüne zarar verilmeden denenmiş olmalıdır. Ürünlerin, bütün aksesuarları ve ambalaj malzemeleri de dâhil olmak üzere eksiksiz bir şekilde, hiçbir açıdan zarar görmemiş, kullanılmamış ve de yeniden satılabilecek durumda olmaları gerekmektedir. Hijyenik Nedenlerden Dolayı Mayo, Çorap, Tozluk gibi ürünlerin iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır. Ürün, teslim alındığı zaman ki hali ile orijinal ambalajında ve de orijinal faturası ile birlikte gönderime hazır olmalıdır. (Ürün paketlerinin üzerinde, koli bandı veya herhangi bir yazı yazarak deforme olmamalıdır) Bu şekilde gönderilecek kargolar kabul edilmeyecektir ve tarafınıza geri gönderilecektir.

Ürün iadeleri sitemiz üzerinden alınan iade kodu ile ilerlemektedir. İade kodunu alıp YURTİÇİ Kargo ile tarafımıza ücretsiz bir şekilde gönderebilirsiniz.

 

İADE ERKEDEN LÜTFEN İADE KODUNU WEB SAYFAMIZ ÜZERİNDEN ALINIZ. İADE KODU OLMADAN İADE GÖNDERİLEMEZ. SİPARİŞLERİM BÖLÜMÜNDEN İLGİLİ SİPARİŞİNİZİ BULUP KOLAY İADE BUTONU İLE İADE NEDENİ SEÇEREK İADE KODUNUZU ALIP TARAFIMIZA GÖNDEREBİLİRSİNİZ.

Adres: Dalyan Mah. 3011 Sok. No:110/A Çeşme/İzmir 0850 441 11 35

 

Siparişimi nasıl takip ederim?
www.sporvol.com.tr web sitesine giriş yaptıktan sonra "Sipariş Takibi” bölümünde tüm siparişlerinizin durumunu anlık olarak takip edebilirsiniz. Siparişinizle ilgili bildirimler e-posta adresinize gönderilecektir. Siparişinizi oluştururken sms seçeneğini seçerek sipariş durum bilgilerinizi sms ile alabilirsiniz.

 

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme sistemi geçici olarak servis dışıdır.

 

Kargo ücreti ne kadar?

İade ederken sitemiz üzerinden iade kodunu alarak size verilen Yurtiçi Kargo kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz. İade ederken ücretsiz bir şekilde tarafımıza bu kod ile gönderebilirsiniz. Başka kargo firması ile gönderirseniz ödemesi size ait olacaktır. Tarafımıza yansıtılan farklı kargo şirketlerinin iadesi kabul edilmeyecektir.

 

Kargomun bana ulaşması ne kadar sürer?
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonraki 1-4 iş günü içerisinde size ulaşmış olur. Bu süre bulunduğunuz adrese göre değişiklik gösterebilir.

 

İade etmek ya da değiştirmek istediğim ürünü hangi adrese göndermeliyim?
İade edeceğiniz ürünü Dalyan mahallesi 3011 sokak no:110/a Çeşme İZMİR adresine göndermelisiniz.

 

Ödeme seçenekleri neler?

Banka/Kredi kartıyla ödeme veya banka havalesiyle ödeme seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.

 

Kredi Kartı ile Ödeme
Banka/Kredi kartı ile ödeme yapmayı seçtiyseniz vereceğiniz tüm bilgiler seçtiğiniz bankanızın kendi sayfasında girileceğinden bilgileriniz herhangi bir veri tabanında kaydedilemez veya saklanamaz.Kredi kartı numaranızı, kart üzerinde yazan isminizi, kartın son kullanma tarihini, kartın CVV2 numarasını (kredi kartının arkasındaki sayının son 3 rakamı) girerek ödemenizi yapabilirsiniz. Ödeme sırasında bankanızı seçtikten sonra peşin veya taksitli ödeme seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.

 

Banka Havalesi İle Ödeme

Banka havalesiyle ödeme seçeneğinde ilgili banka hesabımıza havale yaparak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Üç iş günü içerisinde havale yapılmadığı takdirde siparişiniz iptal edilir ve sipariş iptali e-posta yoluyla size bildirilir. Ödemeyi yaptıktan sonra banka dekontunun üzerine sipariş numaranızı yazarak 0850 441 11 35 no'lu whatsapp hattımıza ya da [email protected].tr adresine bilgi verirseniz siparişinizin daha hızlı yola çıkmasını sağlarsınız.

 

Taksitli ödeme yapabilir miyim?
Dilerseniz ödemelerinizi taksitlendirebilirsiniz. Finansbank, Vakıfbank, Maximum, Bonus, World veya Axess anlaşmalı kredi kartlarından birine sahipseniz ödeme sırasında taksit yaptırabilirsiniz. Ödeme sayfasında kredi kartınızı seçtikten sonra taksitlendirme seçenekleriyle ilgili detaylı tablo bulunmaktadır.

 

Kargo takibi nasıl yapılır?
Siparişiniz bizim tarafımızdan kargoya verildiği an bunu belirten ve içerisinde kargo takip numaranızın olduğu bir e-posta alacaksınız. Bu takip numarasıyla paketinizin Türkiye’nin neresinde olduğunu ve hangi şubeye gittiğini Yurtiçi Kargonun web sitesinden sorgulatarak takip edebilirsiniz. Aynı takip numarasına www.sporvol.com.tr hesabınızdaki "Siparişlerim” bölümünden de ulaşabilirsiniz.

 

Sporvol Orijinal mi ?

Sporvol sitesinde yer alan tüm markaların yetkili bayisidir.Tüm ürünler adınıza faturalı bir şekilde gönderilmektedir. Sporvol mağazasından yada web sitesinden alacağınız her üründe firma güvencesi bulunmaktadır.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için . Çerez Politikası